9 juni, ett år av lycka

Hej. idag är det min och alvas brölllopsdag så efter skolan drog vi hem till henne och sen inhandlade vi jordgubbar uppe i konsum och sen bakade vi världens chokladtårta. Mitt uppgift var att fixa glasyren och ja-jag misslyckades. Fast det beror ju på om den ska vara helt rinnig och ligga på tallriken istället för tårtan? Men god blev den i alla fall och sen satt vi bara och hade allmänt kul. Bästa tjejan det där♥ Sen drog jag hem vid nio och hämtade upp anna vid fritidsgården och skjusade hem henne. Sen väl hemma gjorde jag ingenting och nu ska jag väl snart sova.



alva matilda görjefors



agnes klara marie hallbeg


i evigheternas evighet

jag älsar dej allra bästavän, du är den bästa som vandrar i ett par skor på denna jord.


Kommentarer
Postat av: alva

jag älskar dig, nu och föralltid. Precis som vi sa, det ska alltid vara vi. Tårtan vi gjorde var ju svingod, grymmast var nog glasyren, eller vad säger du ? hahaha puss ♥

2011-06-12 @ 10:43:43
URL: http://alvagojefors.devote.se

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0