Don't blame it on the sunshine

Hej.

Jag har varit på övernattning med min underbara konfa grupp i helgeni djurparken och inte kunnat uppdatera. Underbar upplevelse och jag längtar tills nästa vecka då vi ska vara i djurparken i 4 dagar. Under dessa daga har jag lyckats slå i knät och fått världens största blåmärke, mockat getbajs och skrattat.

Idag vaknade jag upp med en en fullproppad näsa och världens hals ont. Med lite nezeril och halstabletter och annat skit var jag redo att gå till skolan och där hade jag det helt okej, jag var mest trött så det hände inte så mycket.

Efter skolan somnade jag en liten stund när jag kom hem och sen har det inte hänt så mycket mer.



Ledsen tjeja :(

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0