Everybody, shots shots SHOTS

Hej.

Idag så vaknade jag och sen drog jag till alva på min fina bike. Väl hos alva hann vi nästan inte äns  säga hej till varandra innan födelsedagsbarnet Jennifer och Figge knackar på. Eftersom jag och alva hade bestämt oss för att hyra film så ska vi ju upp till affären så de hänger på och sen så ringde Jonte och sen beslutade vi oss för att dra hem till Figge allihopa och kolla på film.

Tyvärr stannade filmen men då passade Lowe och Natalie på att komma förbi och så gick vi ute och gick en sväng tills det började spöregna då vi vände tillbaka och kollade på slutet av filmen. Sen kollade vi i Jennifers rum och hon hade fått världens finaste byrå och tv. Efter att vi hade sett den åkte vi upp till pizzarian och åt lite och sen drog vi ner till pirren och så hade vi någon stenkastar tävling. Tyvärr förlorade jag hela tiden och för varje förlorat kast var man tvungen att gå ut ett steg. Till slut hade jag gått så långt att jag nästan badade och då hoppade Natalie och Lowe också i.

Sen frös vi så mycket att vi åkte hem till Lowe och badade och då badade Jonte och Figge med, fem söta små ungdomar i ett badkar och det var endast liiiiiiite trångt ;) Sen efter ett tag cyklade vi hem och nu ska jag sova lite.

PUSS♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0