Han är finast

Hej nu är jag hemma igen och har vari det sen i söndags men jag har verkligen inte orkat blogga. Min resa var 7 timmar lång upp till lapphelvetet med en övernattningsstopp i Gävle. Sen åt jag kinamat tre gånger under lopppet av två dagar. Tittade på samma föreställning två gånger ( fast det var bra eftersom Elin är så jäval grym, jag satt med hakan nere i golvet när jag kollade) och sen en 7 timmars lånng resa hem ;)

Sen under de andra dagarna har jag gjort massor och idag var jag i skolan och efter så snackade jag och bestis ett bra tag och sen drog vi hem och jag pluggade lite tills Marcus och hans mor hämtade upp mig och släppte av mig och Marcus vid Thorsjön där det var en hel del folk. Jag skulle såklart pröva en lian som finns där och gjorde världens plask. En klapp på axeln där. Vi stannade där ett bra tag och sen skjusade pappa hem mig och Angelica. Sen har det inte hänt mycket. Puss♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0