Slowmotion kid

Hej. Just nu har jag 5 dagar ledigt, helt underbart. Dessa dagar ska jag ägna åt att åke till min älskade ELin som har dansuppvisning på hennes högskola. Men som mamma uttryckte det: Efter som det är så långt dit ska vi stanna i en stad som heter Gävle. Jag kanske inte är supersmart hela tiden men kom igen?!

Men igår så drog jag hem till Angelica och sen drog vi till mig och sen kom Gurra. Vi tog moppen upp till konsum och köpte godis och hyrde en film- The nightmare on Elm Street. (Skit bra skräckfilm fast den var inte super läskig fast inte mesig direkt, lite sådär mellan) Men sn efter konsum stannade vi på gårn och så stannade Gurra där och klippte sig medans Angelica och jag åt. Sen drog vi tillbaka till gårn och sen hem till mig igen fast då hade vi fått med oss Erika, Tim och Pontus.

Hos mig sen kollade vi på filmen och mitt i filmen drog Pontus och efter ett tag Tim. Sen när filmen var slut badade vi och sen satt vi och snackade massa på kvällen. Sen nu har ala dragit hem eftersom jag ska åka snart. PUSS


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0