You make me strong, stronger then ever

Jag lever. Bara så ni vet. Jag har sommarlov är är på konfirmationsläger hela tiden. Är just nu i en utav mina stressigaste perioder i livet men även en utav den mest underbara. Jag kopplar bort omvärlden, lever i en bubbla tillsammans med alla grymma personer jag har lärt mig känna på dessa dagar. Nu har jag varit hemma i två dagar och firat midsommar och haft det underbart kul men jag längtar ändå tillbaka till min underbara Giraff familj. Jag åker imorgon igen och kommer nog inte blogga på ett bra tag, kanske några "låt-inlägg" men det får ni stå ut med.

Nu ska jag sova sen ska jag tillbaka till min bubbla :)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0