and I'm free, free fallin'

Hej

Råkade nyss peta mig i ögat, så nu rinner det och det känns som fingret sitter kvar i ögat. Har ni tänkt på hur ofta man råkar peta sig i ögonen? Eller om ni inte brukar göra det kan ni ignorera det här jag precis skrev för det blir så pinsamt om det bara är jag som jämt lyckas...

Idag har jag varit i skolan och ja haft lite lektioner och sprungit omkring i korridoren. Jag fixk även låna bästaväns bok som jag skulle få läsa efter henne men hon tyckte den var så bra så hon läste om den två gånger ;) Men innan det blev en tredje hann jag sno den^^ Eller ja hon gav den till mig men jag tycker det får en mer dramatisk effekt om jag säger sno.  Efter skolan gick jag hem med anna sen sov jag en liiiten stund när jag kom hem och sen lagade jag mat. Eller jag bakade bröd och en stackars familjemedlem åkte på att laga mat.

Nu har jag precis tagit en dusch och tagit på mig en JÄTTE STOR tröja som jag typ drunkar i och sen ja råkat peta mig i ögat.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0