Ge mig mjölken kossa!


Hej, glad fettisdag eller vad man nu än säger.

Idag hade vi tema dag i skolan så vi har kollat på Romeo och Julia, ni vet efter att Romeo har dödat sig själv och Julia har vaknat upp och dödar sig själv med skulle det inte vara lite kul om Romeo skulle vakna upp och typ: I'm just kidding! Gick du på den lätta? Sen har jag tänkt på att eller ja diskuterat med mina vänner om att Leonardo DiCaprio nästan aldrig överlever en film, stackarn♥

Sen fick lite lite semlor och så och sen gick jag hem till mig med min bestis och vi gjorde lite våfflor och pluggade för jag ahr engelska glosor och svenska prov imorrn : / Men sen åkte skjusade vi hem henne och jag satte mig med en familjemedlem och blev förhörd på provet. Och nu kollar jag på lite olika "Big  Brother" avsnitt och ska väl sova snart :)


Dagen skämt typ:

En engelsman, amerikan och svenska och deras fruar var på semester och vid frukost ordet ville engelskmannen vara lite extra kärleksfull och sa till sin fru och sa:
- Can you please pass me the sugar, Sugar?
Då ville amrikaneren med vissa att han var charmig och sa:
- Can you please pass me the honey, Honey?
Svensken så då:
- Ge mig mjölken kossa!

Hahahahhaha jag dog nästan när jag berättade den förut idag :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0