Grattis mamma ! ♥♥♥

Hej idag fyller min kära mor år så jag vaknade och gick ner och sjöng för henne med resten av min familj. Sen gick jag upp och la mig igen och kollade runt lite på the world wide webb och fixade i ording ett kort till min mamma. Sen tog jag en dusch och fixade i ordning mig och sen drog jag och my familia+ min mormor, kusin och hennes parenteser till en resturang och åt. Underbar mat och jag var tvungen att lätta på mitt bälte x-antal gånger. Sen pratade jag lite med min morbror om mat:

Agnes: Hallå de står hängmörad här, vad betyder det?
Morbror: Att man hänger upp köttet så det blit mörat.
Agnes: ...

Sen skrattade jag resten av kvällen åt ordet hängmörad. När vi till sist kom hem satte jag mig framför tv:n och kollade på "Spider man", awesome film.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0