Gulligt skägg och en söt mustach

Hej

Idah har det inte heller hänt super mycket, vaknade ganska så sent och har jag kollat på skidor, vasaloppet och femmilen. Jag lämnade dock huset och åt mat och min mammas kompis och jag kom hem vid typ sju och satte mig med en matte läxa och lite svenska. Kollade på solsidan och jag undrar har rädd man skulle bli om man råkade göra som Anna och krypa ner i samma säng som Ove? Jag skulle nog hämta en stekpanna...

Nej nu ska jag sova lite, ska uåå tidigt imorrn eftersom det är skola och sen ska jag in på teater och försöka dölja att jag inte tränat på mitt manus.



Bara för att göra er advunsjuka på min kaka.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0