Hur många lingon finns det i världen

Idag har jag haft en grym dag och underbart bra lektionern, först musik sedan hemkunskap då jag bränt mitt ris MYCKET så det luktade rök i hela hemkunskapensalen. Men eftersom vi gjorde någon kycklinggryta och det var pannkakor i matsalen stack vi upp lite sådär småt och snodde pannkakor- busiga flickor. Men sen hade jag A-tid då vi gjorde någon kängrumatte ;)

Sen efter skolan drog jag och bestis in till staden och gick runt lite och jag hittade världens sötaste byxdress på BikBok som jag köpte, den är jätte mysig och jag funderar på att aldrig ta av mig den. Sen åt vi lite och sen såg vi på premiären av "Hur många lingon finns det i världen?" Jag satt och grät lite där i mörkret men skrattade en hel del, jag rekomenderar filmen starkt.

- "Vill du gifta dej med mej?"
- "Nae det tror jag inte"
- "Fan vad tråkig du är då!"

Sen fick jag skjus hem och kollade lite på tv och nu sitter jag har och chattar med min vän Andreas.




Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0