I knew it was now or never

Hejsan

Jag vaknade imorse vid typ tio och vid elva-tolv gick jag upp och tog en dusch och fixade lite på mitt rum eftersom vi skulle få lite folk på fika. Säger man så, på fika? Men tyvärr hade de blivit sjuka, fast nu blir det mer bullar till mig, man måste se det posetiva. Sen har inte hänt så mycket mer idag, kan inte någon komma och liva upp min dag lite? :) Usch nej nu ska jag försöka dra mig från datorn och få lite frisk luft. Vi vet alla att det kommer sluta med att jag sitter kvar här och spelar helt lamo spel och sakta förvandlas till Gollum i brist på solljus.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0