I'm just saying

Ja, alla hade tyvärr rätt. Jag fastnade vid datorn och börjar tyvärr likna Gollum. Funderar på att gå ut och fisak lite med händerna och bita huvudet av den när den sprattlar och sen äta den rå. Fast då måste jag ju gå ut och få lite luft fast jag har ju fått lite frisk luft idag när jag gick utanför dörren och till min mormor, för er som inte vet det bor min mormor i lägenheten under mig. Och varför äta fisk när jag precis ätit  upp en såndär bullkrans?

Nu ska jag kolla lite på tv eller något och sen sova, är sjukligt trött, kollade ikapp alla missade Big Brother avsnitt igår natt ;) Jag önskar att bussarna gick till Stavsjö så jag kunde våldgästa lite vänner där och tvinga dem att se på film, men tyvärr är varken högre makter eller Östgötatrafiken med mig.

Och så avslutar jag med ett par väl valda rader som jag hittade på Facebook: Kissing a girl on her forehead is care, on her cheek is respect, on her lips is love, but kissing her in front of her boyfriend is GUTS!


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0