I'm the rain that's coming down on you

Hej.

Idag har det varit en helt okej skoldag, ett tag låg jag under en bänk och hade världens skjuta-tofs-på-varandra krig. Efter skolan gick jag hem med alva och anna som skulle till deras konfa, själv gick jag raka vägen till min mormor och vi åt lite och jag snodde lite nybakade bullar. Sen tog vi bussen för hon skulle till afäären och jag till teatern.

Teatern var grymt kul fast jag klämde min tå i en gungstol, det kallar jag skillat. Men jag tog ialla fall bussen hem och sen åkte fa roch jag upp och köpte lite blommor och tuggummin. När vi skom hem SKULLE jag plugga men orkade bara slå upp boken.  NU ska jag kolla lite på big brother och sen sova.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0