Jag drunkar i känslorna

Hej.

Idag är det tisdag och jag har varit i skolan, hade inte så speciella lektioner förutom idrotten då vi spelade badminton. Jag och Alexandra körde tillsammans och ja, jag har nog inte så stor chans i den sporten. Tycker synd om alexandra som som fick vänta i tusen år på att jag äns skulle träffa bollen. Men sen hände det inte mycket mer och efter skolan drog jag, anna och alicia till bilden och jobbade lite, jag har sjukligt mycket jag måste hinna ikapp med. Har bara tills påsklovet att göra färdigt två målningar- ett perspektiv och ett point/surrealism.

Jag kom inte hem ifrån skolan förns tjugo över sex och då kastade jag mig i min säng och kollade igenom läxor enda tills vi skulle äta. Sen fortsatte jag med läxor efter maten och nu ska jag försöka sova lite snart, sjukligt trött.




Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0