Just mess with my mind.

Hellu

Idag är det fredag och jag har haft hemkunskap hela dagen och gjort prov, det gick jätte bra kände jag. Blev klar precis på minuten och så är jag propmätt för jag åt bröd för tre pers ;)

Efter skolan gick jag hem med anna och nathalie och vi pratade en stund och när jag kom hem somnade jag ett litet tag och läste lite. Sen har jag ätit mat och nyss pratade jag lite med alva i telefonen, den jäkeln är på läger med typ resten av åttan eftersom kofirmations gruppen som typ alla går i är på läger. Usch på det "/

Just nu tittar jag på någon tre timmars föreställning som min far vill se på lite jul är det ändå för en låt som alva och jag har lyssnat på lite på senaste tiden var med- Yes we have no bananas . Hoppas har går snart får då ska jag kolla på lite inspelade Big Brother avsnitt^^

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0