Låt mig bara hänga i ringarna och dingla

Hejsan, andra skoldagen är avklarad och jag är helt slut.

Först hade jag läsning och sedan a-tid där jag satt och skrev ett par sidar om Daniel Defoe. Sedan hade jag idrott och vi hade redskap och jagsprang omkring och var lite hyper, jag älskar redskap. Visade upp min serie för idrottsläraren och jag hoppas det gick bra, annars har jag fått blåsor på händerna i onödan ;) Efter det hade vi svenska och jag fortsatte med min text. Sen blev det till slut lunch och sen tog alexandra och jag en macka i cafét :D Sen hade vi matte och engelska och sen slutade vi :) Men jag stannade kvar ett tag och väntade på anna och när vi skulle gå träffade vi på alva och lisa så vi pratde med dom en del och hade sällskap en bit sen när jag kom hem la jag mig i soffan och stirrade på Big Brother. Sen har jag bara slappat, är extremt trött ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0