Munshi!

Hej.

Idag är det tosdag och jag har varit i skolan, helt okej skoldag. Sprang en runda på indrotten, eller jag sprang och sprang.. Men när jag väl avslutat rundan satte jag mig på marken som lämnade ett blött avtryck på min rumpa. Sen sprang jag över hela skolgården till idrottsalen och typ alla ahde rast och sen när jag kom in i byggnaden sitter lite kärar vänner där och när jag vänder ryggen till, i det här fallet röven, skriker dom:

-AGNES DU HAR EN STOR BLÖTT FLÄCK PÅ RUMPAN!

Jag tror nog att det är väldigt många som fick reda på att jag hade en stor blött fläck på rumpan.

Men efterskolan drog jag hem lite fort och hämtade Angelicas busskort som jag hade lånat och sen möta jag henne på en buss och gav henne henns busskort och sen hoppade jag av vid affären och kollade upp kyckling till min hemkunskaps uppgift. Sen drog jag till min bestis och vi satt vid datorn och sen kollade vi på världens bästaste film. Och innan jag rog hem stylade hon om mig, stora svarta ögonbrun och en hel del puder. Tyckte lite synd om min papap som hämtade mig och mötes av den synen. Sen väl hemma tog jag en dusch och fick ett samtal om att jag glömt mobilen hos bestis-lyckat.

Nej nu ska jag sova lite♥


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0