ni gör min dag

Hej.

Roligt att jag vaknade vid sex och somnade om till Anna ringde och väckte mig en halvtimme innan vi började. Jag var inte lite stressad och sen sprang jag in i klassrumme typ 10 minuter efter att vi hade börjat, jag är lite halv stolt att jag klarade mig på 40 minuter från att jag vaknade. Sen hade jag olika lektioner och sen när jag slutade gick jag hem med Angelica och Linn till Angelica och så gjorde vi lite kladkaka och mackor som vi åt och så pluggade vi lite och igentligen skulle vi ha gått till affären och kollat lite grejor till hemkunskapen men vi kollade runt lite på nätet och sen kollade vi på filmen "Sebbe"och sen tog jag bussen hem.

När jag kom hem gjorde jag klart hemkunskapen och nu sitter jag och chattar med min bestis och ska väl sova snart.

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0