Tjoo Bree

Hejsan, idag blev jag väckt av bestis som ringde och garavade åt mig. Jag låter som ett monster på morgonen. Men hon fick med mig till kyrkan så nu har jag gått på 4 gudstjänster av dom 6 som jag måste för min konfirmation. Sen gick jag hem och tränade manus hela dagen, eller ja jag tog ett avbrott och gjorde lite matte och gissa vad det står i matteboken? Jo: "Agnes har inte riktigt koll på det här med bråk hon räknar ..." Alla får typ "Göran och Pelle äter glass" men jag får att jag inte har koll på bråk. Lucky me♣ (såg ni hur coolt det blev med klövern?)

Nae nu ska väl jag gå och lägga mig, skola och sådant kul imorgon bitti.





Jag ska gifta mig med mitt täcke en vacker dag, och mina solbrillor♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0