trodde du att du hade rätt trodde du fel

Hej idag så fick jag och anan skjus av annas mamma to tha school och sen hade jag läsning och a-tiden. Efter det hade jag idrott, väldigt kul lektion av många olika skäl- vi had lektlektion och körde typ natten och tjuven. En sitter framme med massa ärtpåsar och folk ska springa och försöka ta alla medans musiken går, när musiken stannar ska man gömma sig bakom hinder och den som vaktar ärtpåsarna ska försöka hitta alla och så håller det på.

Men längst fram var det en plint och bakom en matta och precis när musiken sluta hoppa jag på mattan och gled in bakom pliten, DET skulle man ha sett i slowmotion.

Men sen hade vi svenska och sen lunch. Och det var tacobuffé, ni skulle sett hur alla stod och pressade vi dörren och var helt galna, jag blev till och med upplyft och kastad i luften som när man firar något. Det är något konstigt med tacos. Men efter lunchen hade jag matte och sedan engelska. Och till slut slutade jag ocg gick hem och somnade i soffan. Sen har jag väl bara räknat lite matte och ja inte så mycket. Nu ska jag kolla på Big Brother.




Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0