Twist and shout

Hej.

Idag är det onsdag och det kanske låter ologiskt eftersom att jag skrev att det var torsdag igår men jag ljög. Men idag har jag varit i skolan och sen drog jag hem till bestis :D Där pluggade vi och pratade en hel del om lite allt möjligt och sen var jag tvungen att åka hem och laga mat eftersom det var min matdag :/ Men jag lagade i alla fall tacos och kom och tönka på en sak: Är det bara min tacosbröd alltid blir överfulla? Jag tror att dom krymper medans man fyller dom...

Men sen fixade jag i köket och pluggade musik och hemkunskap och nu ska jag snart sova lite. Somnade i soffan förut men förnekade det för mina föräldrar som påstod att jag snarkade, jag svor att det inte var fallet utan att jag kanske snörvlade lite så ni får inte skvallra.


Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0