17 mars 2011

Hej.

Just nu sitter jag och rockar loss till klassiksmusik, L.V. Beethoven vet verkligen hur man hjöjer pulsen.
Eller så sitter jag och är dötrött och lyssnar på klassiksmusik eftersom jag har prov på det nästa vecka.

Idag har jag varit in tha school och lärt mig en hel del och fått masa med blåmärken på benen efter idrotten då vi körde jackpott och jag slängde mig på marken x-anntal gånger för att undvika bollar. Mindre lyckat resultat.

Sen efter skolan jag var kvar ett bra tag med mina kära vänner och satt i korridoren tills deras buss kom sedan drog ja och Anna hem till var och en och jag sov en bra stund innan jag gick till min mormor och åt. Sen efter ett tag ringde Anna och vi pratade ett bra tag om lite grejor. Kramar i massvis till henne♥. Sedan har jag inte gjort så super mycket, fixat lite för imorrn då jag drar in to the big city med bestis och se på bio♥! :D Filmen heter något om lingon ;) Nej nu ska jag sova lite, är grymt trött.




Kommentarer
Postat av: anna

Massvis med pussar till dig:) <3

2011-03-18 @ 16:34:30
URL: http://annamariahelen.blogg.se/

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0