I'm the wilderness locked in a cage

Hej.

Idag vaknade jag utav ett samtal ifrån bestis, hon ringde och påminnde om att vi skulle mötas vid kyrkan vid kvart i elva. Men mest tror jag hon ringde för att höra på min underbart trötta morgonröst. Men sen mötes vi vid kyrkan vid liiiite senare än planerat eftersom att jag var liiiiite sen. Men sen mitt när prästen pratde var jag tvugen att snyta mig så jag smög ut lite diskret, men allt sket sig när jag tände lampan på toaletten och världens blås började låta. Tyvärr var jag tvungen att snyta mig två gånger under själva gudstjänsten.

Men eftersom det är våffeldagen idag åt jag lite våfflor innan jag gick på bussen som tog mig och lisa till storstaden. När vi gått av bussen och var i storstaden så hittade jag till fille och sen gick vi till Mc'Donalds och åt lite. Sen kollade vi vilket färdsätt som tog en fortast till kyrkan- lisa och jag valde spårvagn och fille att gå. Det slutade med att fille hann först och lisa och jag sprang som galningar för att hinna med spårvagnar och klev på en som inte alls svängde åt det hållet vi ville. Men när vi ill slut kom fram till kyrkan var det fel kyrka så vi fick gå i alla fall.

Sen så var vi med på gudstjänsten och hjälpte till lite och sen tog lisa och jag bussen hem och väl hemma har det inte hänt mycket. Förlåt för det långa inlägget♥ Men nu ska jag sova lite.



Det finns ingen som är lika bra, det finns ingen som är bättre för tillsamans är vi bäst♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0