We just keep om ROCKING

Hellu.

Idag har jag haft en ganska så okej skoldag, satt ute i solen på matraten och ja andades in våren. Efter skolan sen drog jag hem med anna, alexandra, marcus, andreas och victor. Eller ja anna svängde av tilll sig och så drog resten hem till mig där vi körde charader ett tag och garvade. Efter charaderna satte vi oss och kollade på en film som jag och lite friends spelade in för x-antal år sedan, riktig proffsfilm om jag får säga det själv ;) Sen kollade vi runt på internetet och efter ett tag drog de hem medan jag lagade mat.

Efter maten försökte jag laga till min Hedda som jag fått av bestis. Men man ska dela den i fem bitar och ge till sina vänner men jag tänkte att om jag använder alla bitar själv får jag mer kaka... Inte så bra val, fick göra två omgångar och den första omgången smakade inte alls bra för jag hade i riktigt stora äpplebitar som blev helt sega. Andra gången tog jag bort äpple bitarna men hade råkat sätta fast formen helt fel så nästan allt rann ut på spisen. Inte alla lyckas med det. Äsch nu ska jag sova. God natt alla♥



Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0