When you tell the world you're mine

Hejsan

Idag har jag varit i skolan och ja sprungit omkring lite som vanligt, konstigt nog har jag saknat alla mina vänner under helgen fast der bara var två-tre dagar sendan jag träffade dem ;) Mesta dagen har spenderats åt att säga hallonpaj och ge folk high-five. Sen kom jag på att hala skor och marmor inte är en bra kombination, halkade omkring som bambi på is där och landade på skinkorna en eller två gånger.

En kul grej som har med marmor att göra är att jag har gått på min skola i 4 år och har vänner som gått där i cirka åtta år och på vägen till matsalen hänger det ett konstverk av marmor. Fotbolls spelet är där så man han inte direkt missat den. Sen för någon dag sen lutar sig en vän mot tavlan och skriker- DEN ÄR JU GJORD AV PLAST!
Vi var typ sju stycken där och alla blev lika förvånade, ni skulle sätt våra miner. Alla var i chock.

Efter skolan sen stannade jag och alexandra kvar och fixade med en uppgift och samma sak gjorde alva, anna och alicia. Sen gick jag hem med alva och linnea och fick följa av alva upp till bussen som skickade in mig till teatern. Sen har jag prata med min saknade Joshua i telefonen och nu ska jag öva lite glosor innan jag somnar.



Smart tjeja redan då

Kommentarer

Skriv din kommentar här så den inte hamnar fel:

Och du heter?
Spara ditt namn?

Vil du lämna din mailaddres? (bara jag som ser)

Din bloggadress passar in perfekt här:

Ja i denna fina ruta lämnar du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0